Hinz Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(23)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Druki ulotne
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
bibl. Sieradz
(2)
filia Poddębice
(5)
filia Wieruszów
(13)
filia Pajęczno
(1)
filia Łask
(2)
Czytelnia bibl. Sieradz
(1)
Czytelnia filii Wieluń
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Hinz Magdalena
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(359)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(320)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(312)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(297)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(293)
Prus Bolesław (1847-1912)
(268)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Shakespeare William (1564-1616)
(204)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Cyrański Czesław
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(190)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(183)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(181)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(171)
Faliszewska Jolanta
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(157)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(148)
Popławska Anna (filolog)
(143)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(129)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(128)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(125)
Lem Stanisław (1921-2006)
(124)
Tuwim Julian (1894-1953)
(122)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(118)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(118)
Parandowski Jan (1895-1978)
(118)
Conrad Joseph (1857-1924)
(114)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(112)
Rzehak Wojciech (1967- )
(111)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(110)
Staff Leopold (1878-1957)
(110)
Szkutnik Leon Leszek (1932- )
(109)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(107)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Hertz Paweł (1918-2001)
(104)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(104)
Tołstoj Lew (1828-1910)
(104)
Bratny Roman (1921-2017)
(102)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(101)
Włodarczyk Barbara
(101)
Christie Agatha (1890-1976)
(100)
Kydryński Juliusz (1921-1994)
(100)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(96)
Jasienica Paweł (1909-1970)
(95)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(95)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(95)
Dostojewski Fiodor (1821-1881)
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Jastrun Mieczysław (1903-1983)
(89)
Steel Danielle (1947- )
(89)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(88)
Polańczyk Danuta
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(86)
Nałkowska Zofia (1884-1954)
(86)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(84)
Kotarbiński Tadeusz (1886-1981)
(82)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(82)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(82)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(82)
Orlewiczowa Irena (?-2002)
(81)
Hemingway Ernest (1899-1961)
(80)
Krawczuk Aleksander (1922-1923)
(80)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
6-8 lat
(8)
Dzieci
(8)
0-5 lat
(3)
Nauczyciele
(3)
Przedszkola
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Logopedzi
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Dzieci
(6)
Spostrzeganie
(6)
Gry edukacyjne
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Nauka czytania
(3)
Rozumowanie (logika)
(3)
Uczucia
(3)
Czytanie
(2)
Czytanie sylabowe
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Dziecko
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Myślenie
(2)
Poznanie
(2)
Wyobraźnia
(2)
Czytanie globalne
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Fonetyka
(1)
Gesty
(1)
Grafomotoryka
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Mimika
(1)
Nauka pisania
(1)
Pamięć słuchowa
(1)
Percepcja słuchowa
(1)
Pisanie
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Słuch
(1)
Słuch fonematyczny
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Współdziałanie
(1)
Zajęcia korekcyjno - wyrównawcze
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(14)
Publikacje dla dzieci
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Książka do wypełniania
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Książka do kolorowania
(1)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(3)
23 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Czytanie harmonijne. Skuteczna nauka czytania dla małych dzieci oraz uczniów z trudnościami Zasadniczym celem tego opracowania jest ułatwienie dziecku opanowania prawidłowej techniki czytania polegającej na płynnym łączeniu liter w wyrazy, bez przechodzenia przez zbędny etap literowania/głoskowania. W toku nauki dziecko poznaje wszystkie 44 znaki graficzne (litery, dwuznaki, trójznak) oznaczające 36 głosek. Początkowe ćwiczenia w czytaniu oparto na literach oznaczających głoski trwałe, ponieważ można wymawiać je dowolnie długo. Dzięki temu dziecko zyskuje czas niezbędny do płynnego połączenia liter/głosek w sylabę lub wyraz. W prezentowanym opracowaniu nie ma sylab ani wyrazów, w których litery, dwuznaki i trójznak oznaczałyby inną głoskę niż podstawowa. Taki dobór słów zastosowano po to, aby uniknąć niepotrzebnych trudności na tym etapie nauki czytania, którego najważniejszym celem jest opanowanie właściwej techniki. Książka jest skromnie ilustrowana, żeby nadmiar rysunków nie odciągał uwagi dziecka od tekstu i nie zachęcał go do odgadywania treści wyrazów, zdań czy tekstów. Na dołączonej do książki płycie CD znajdują się nagrania ćwiczeń wykonane przez dr Annę Walencik-Topiłko. Mają one kluczowe znaczenie. Zaprezentowana na nich wymowa stanowi dla dziecka wzór do naśladowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Poddębice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37800 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Na początku książki pokazano na rysunkach i omówiono podstawowe emocje, uczucia i stany: zadowolenie, radość, smutek, rozpacz, strach, przerażenie, złość, wściekłość, ciekawość, znudzenie, nieśmiałość, pewność siebie, zaskoczenie, wstyd, miłość, wstręt, zmęczenie, cierpienie. W drugiej części publikacji umieszczono ćwiczenia. Pierwsze dotyczą rozpoznawania na obrazkach emocji, uczuć i stanów oraz ich nazywania i samodzielnego przedstawienia za pomocą rysunku mimiki charakterystycznej dla danych uczuć. Kolejne ćwiczenia uczą różnicowania poszczególnych wyrazów twarzy, szczególnie tych najbardziej podobnych, oraz rozpoznawania emocji dobrych i złych. W końcowych zadaniach dziecko łączy twarze i emocje z konkretnymi sytuacjami życiowymi. źródło opisu: www.harmonia.edu.pl
Na początku książki pokazano na rysunkach i omówiono podstawowe emocje, uczucia i stany: zadowolenie, radość, smutek, rozpacz, strach, przerażenie, złość, wściekłość, ciekawość, znudzenie, nieśmiałość, pewność siebie, zaskoczenie, wstyd, miłość, wstręt, zmęczenie, cierpienie. W drugiej części publikacji umieszczono ćwiczenia. Pierwsze dotyczą rozpoznawania na obrazkach emocji, uczuć i stanów oraz ich nazywania i samodzielnego przedstawienia za pomocą rysunku mimiki charakterystycznej dla danych uczuć. Kolejne ćwiczenia uczą różnicowania poszczególnych wyrazów twarzy, szczególnie tych najbardziej podobnych, oraz rozpoznawania emocji dobrych i złych. [od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia filii Wieluń
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37651-Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24528 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za pomocą tej książki dzieci uczą się czytać metodą sylabową. Wszystkie wyrazy i teksty są więc zapisane dwoma kolorami czcionki, zgodnie z podziałem na sylaby. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak, zapisany zarówno za pomocą pisma drukowanego, jak i kaligraficznego. Poniżej znajdują się sylaby, wyrazy, zdania i teksty, zbudowane z liter, które zostały już wprowadzone (ze szczególnym naciskiem na literę, której poświęcona jest dana rozkładówka). Na początkowych stronach wyrazy i zdania są dość proste; na kolejnych stają się bardziej rozbudowane i zawierają trudniejsze słowa. W drugiej części książki znajdują się teksty zawierające wszystkie litery polskiego alfabetu. Tematyka tych czytanek dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce oraz problemów omawianych na lekcjach. Dzięki tym tekstom dziecko może utrwalać poznane litery, ćwiczyć czytanie i poznawać nowe wyrazy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Poddębice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37803 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Indeks ISBN : 978-83-7134-742-9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce oraz zagadnień i problemów omawianych na lekcjach. Dzięki tym tekstom dziecko może utrwalać znajomość liter, ćwiczyć czytanie, poznawać nowe wyrazy i poszerzać swoją wiedzę. W drugiej części książki znajdują się ćwiczenia dotyczące czytanek. Dziecko musi między innymi uzupełniać zdania, wybierać prawidłowe sformułowania, wskazywać błędy, łączyć w pary. Niektóre ćwiczenia zawierają obrazki, które uczeń może pokolorować. „Czytanki ze zrozumieniem” zostały przygotowane jako kontynuacja książki „Czytanki. Materiały do nauki czytania metodą sylabową”. Można je także wykorzystywać samodzielnie jako pomoc w doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem. Publikacja będzie przydatna na lekcjach, zajęciach dodatkowych, jak również w domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Poddębice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Łask
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32382 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ćwiczenia grafomotoryczne dla najmłodszych / [opracowanie Magdalena Hinz]. - Wydanie II. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019. - 63 strony : ilustracje ; 29 cm.
W książce są dwa rodzaje zadań grafomotorycznych: W jednych dziecko koloruje obrazek lub jego fragmenty zgodnie ze wzorem znajdującym się na sąsiedniej stronie albo według dokładnych wskazówek. W drugich maluch rysuje po szarych liniach kontury wskazanych elementów.Na dole stron umieszczono tradycyjne ćwiczenia grafomotoryczne, czyli szlaczki. Dziecko rysuje po coraz jaśniejszym śladzie lub wykonuje inne czynności, na przykład łączy kropeczki albo kreseczki dorysowuje brakujące elementy, kreśli samodzielnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Poddębice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37805 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
filia Poddębice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34545 (1 egz.)
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia bibl. Sieradz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123086-Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historyjki o emocjach to pomoc przeznaczona do pracy z dziećmi, które mają trudności z rozpoznawaniem i określaniem uczuć innych osób oraz z wyrażaniem tego, co czują, za pomocą mimiki twarzy. Ich prosta forma (krótkie, nieskomplikowane teksty i pozbawione szczegółów rysunki) umożliwi skupienie się na ćwiczeniu nawet dzieciom z problemami w zakresie kompetencji społecznych i komunikacyjnych. W publikacji położono szczególny nacisk na nazywanie uczuć okazywanych w różnych sytuacjach społecznych. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 126325 (1 egz.)
filia Wieruszów
Brak informacji o dostępności: sygn. 24701 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla nauczycieli, terapeutów, logopedów.
Publikacja została przygotowana przede wszystkim dla nauczycieli, terapeutów oraz logopedów, którzy pracują z uczniami mającymi problemy z percepcją słuchową. Materiał przedstawiony w książce jest bardzo bogaty. Ćwiczenia dotyczą rozmaitych operacji (np. analizy i syntezy, zamiany, dodania i opuszczenia), które dziecko ma wykonać na wyrazach, sylabach i głoskach. Poziom trudności poleceń jest różny: od zadań stosunkowo łatwych do dość trudnych. Dorosły pracujący z uczniem powinien więc określić stopień problemów dziecka i dobrać właściwe ćwiczenia. Może też pominąć trudniejsze przykłady lub dopisać własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Pajęczno
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 24269 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce opracowano kilkadziesiąt sytuacji i podano najbardziej popularne zdania, frazy lub wyrazy, które należy wtedy wypowiedzieć. Pracując z tą publikacją, dziecko będzie ćwiczyło zasady powitań i pożegnań z rówieśnikiem, członkiem rodziny i obcą osobą dorosłą; utrwali wiedzę, w jakich sytuacjach używać słów „dziękuję”, „proszę”, „przepraszam”; będzie wiedziało, jak grzecznie rozmawiać przez telefon i domofon, w jakich słowach wyrażać troskę o innych, jak okazywać sympatię, jak grzecznie zachowywać się w szkole, w miejscach publicznych, przy stole i w towarzystwie innych.
W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych zapisano pytania, które czyta dorosły pracujący z uczniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24529 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24026 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24057 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Brak informacji o dostępności: sygn. 24058 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej