Psycholodzy szkolni
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
bibl. Sieradz
(3)
filia Łask
(1)
filia Wieluń
(1)
filia Zduńska Wola
(1)
Autor
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(1)
Mach Cecylia
(1)
Mitchell David R. (1938- )
(1)
Naprawa Renata
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Szczepańska Krystyna (nauczycielka)
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Wegner-Jezierska Magdalena (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(1836)
6-8 lat
(1371)
Młodzież
(1329)
9-13 lat
(1269)
Szkoły wyższe
(639)
Psycholodzy szkolni
(-)
0-5 lat
(520)
14-17 lat
(520)
Szkoły podstawowe
(414)
Rodzice
(345)
Dorośli
(338)
Nauczyciele
(318)
Studenci
(303)
Szkoły średnie
(295)
Szkoły ponadgimnazjalne
(129)
Niewidomi
(126)
Gimnazja
(87)
Psycholodzy
(81)
Szkoły zawodowe
(76)
Przedszkola
(73)
Pedagodzy
(71)
Nauczanie początkowe
(67)
Nauczyciele przedszkoli
(61)
Terapeuci
(55)
Logopedzi
(51)
Uczniowie szkół średnich
(48)
Psychoterapeuci
(45)
Terapeuci zajęciowi
(42)
18+
(41)
Poziom podstawowy
(40)
Szkoły ponadpodstawowe
(38)
Nauczyciele języka polskiego
(37)
Lekarze
(31)
Licea
(27)
Nauczyciele nauczania początkowego
(25)
Uczniowie szkół podstawowych
(21)
Klasa 1.
(20)
Klasa 2
(19)
Nauczyciele szkół średnich
(19)
Niedowidzący
(19)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(19)
Dyrektorzy szkół
(17)
Klasa 3.
(16)
Menedżerowie
(16)
Poziom zaawansowany
(16)
Prawnicy
(16)
Szkoły specjalne
(16)
Klasa 2.
(15)
Klasa 3
(15)
Technikum
(14)
Uczniowie
(14)
Bibliotekarze
(13)
Fizjoterapeuci
(13)
Psychiatrzy
(13)
Ratownicy medyczni
(13)
Klasa 1
(12)
Poziom średniozaawansowany
(12)
Klasa 7.
(11)
Pracownicy socjalni
(11)
Wychowawcy klas
(11)
Klasa 4.
(10)
Nauczyciele szkół podstawowych
(10)
Pedagodzy specjalni
(10)
A1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Architekci krajobrazu
(9)
Animatorzy kultury
(8)
Inżynierowie
(8)
Klasa 5.
(8)
Klasa 8.
(8)
Nauczyciele biologii
(8)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(8)
Przedsiębiorcy
(8)
Terapeuci pedagogiczni
(8)
Klasa 6.
(7)
Neurolodzy
(7)
Pracodawcy
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Uczniowie szkół zawodowych
(7)
Urzędnicy
(7)
A2 poziom biegłości językowej
(6)
Doradcy zawodowi
(6)
Lekarze specjaliści
(6)
Pracownicy samorządowi
(6)
Psycholodzy kliniczni
(6)
Asystenci rodzin
(5)
Chorzy
(5)
Dyrektorzy przedszkoli
(5)
Edukatorzy muzealni
(5)
Inżynierowie środowiska
(5)
Klasa 4
(5)
Nauczyciele historii
(5)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(5)
Opiekunowie medyczni
(5)
Pedagodzy szkolni
(5)
Rehabilitanci
(5)
Sportowcy
(5)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(5)
Absolwenci szkół wyższych
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Inżynierowie budownictwa
(4)
Temat
Asertywność
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Higiena szkolna
(1)
Klimat szkoły
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kultura szkoły
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Psychologia stresu
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samopoznanie
(1)
Technologie asystujące
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Finlandia
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia stresu : korzystne i niekorzystne skutki stresu życiowego / Irena Heszen. - [Wydanie 1., 3 dodruk]. - Warszawa : PWN, 2016. - 382 strony : fotografie, rysunki, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks ISBN : 978-83-01-18522-0
Bibliografia na stronach [354]-372. - Indeksy.
Irena Heszen, ceniony ekspert w dziedzinie psychologii stresu, prowadzi nas przez krytyczny przegląd teorii stresu, analizę procesu radzenia sobie, jego efektywności, kosztów i konsekwencji. Przybliża kwestionariuszowe i alternatywne metody badania tych zagadnień a także nowe wątki teoretyczne w badaniach nad stresem i radzeniem sobie. Treść podręcznika wzbogacona jest o bloki rozszerzające, biogramy najważniejszych postaci, wypowiedzi ekspertów. Trudniejsze problemy zilustrowano barwnymi przykładami. Naukę i utrwalanie wiedzy ułatwią pytania i problemy do dyskusji kończące każdy rozdział. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 125493 (1 egz.)
filia Łask
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34284 (1 egz.)
filia Zduńska Wola
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 214-217.
Publikacja ta z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej, klas IV-VI oraz gimnazjów, a także specjalistów pracujących z dziećmi z obniżoną normą intelektualną i trudnościami w nauce. Książkę przygotowano w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Nauczyciele na całym świecie poszukują skutecznych metod nauczania, również w klasach integracyjnych. Ta unikalna pozycja jest nieocenionym źródłem informacji dla pedagogów, którzy mogą nie mieć czasu lub chęci na zajmowanie się badaniami teoretycznymi, ale którzy chcieliby mieć pewność, że stosowane przez nich strategie nauczania są najskuteczniejszymi i najnowocześniejszymi dostępnymi metodami. Każda z dwudziestu siedmiu strategii opisanych w tej książce oparta jest na solidnych podstawach badawczych i sprawdzonych teoriach, posiada jasne wskazówki dotyczące implementacji i uzupełniona jest w stosownych przypadkach o ostrzeżenia. Ujęte zostały jedynie te studia, które mają w sobie autentyczny potencjał poprawy strategii stosowanych przez nauczycieli i które faktycznie mogą ułatwić naukę oraz uzyskiwanie dobrych efektów społecznych dla wszystkich uczniów w szkole. Niniejsza publikacja jest podstawową lekturą dla każdego, kto interesuje się - zawodowo lub teoretycznie - udokumentowanymi strategiami nauczania dzieci ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - niezależnie, czy jest to student pedagogiki, czy wykwalifikowany nauczyciel, szkoleniowiec, psycholog edukacyjny, koordynator do spraw edukacji specjalnej, konsultant czy badacz. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieluń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scenariusze zajęć wspierających rozwój kompetencji emocjonalnych i społecznych młodzieży w szkole ponadpodstawowej to 50 ćwiczeń zebranych w 9 obszarach tematycznych: integracja międzyosobowa, emocjonalność człowieka, komunikacja interpersonalna, asertywność, konflikt, mentalizacja, organizacja czasu, zdrowie psychiczne, rozwój osobisty. Scenariusze zostały przygotowane są z myślą o pracy z młodzieżą zarówno podczas lekcji wychowawczych, jak i specjalnie planowanych warsztatów lub treningów umiejętności społecznych. Zajęcia z proponowanymi materiałami może przeprowadzać wychowawca, ale też pedagog lub psycholog szkolny bądź trener treningu umiejętności społecznych. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 126326 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej