Dziecko z zaburzeniami mowy
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poezja
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
bibl. Sieradz
(3)
filia Wieruszów
(2)
filia Wieluń
(1)
filia Zduńska Wola
(2)
Czytelnia bibl. Sieradz
(2)
Autor
Emiluta-Rozya Danuta
(2)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(2)
Sadowska Katarzyna (pedagog)
(2)
Drewniak-Wołosz Elżbieta
(1)
Nosko-Goszczycka Magdalena
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Paluch Anna
(1)
Sadowska Elżbieta (językoznawstwo)
(1)
Łojewska Aleksandra
(1)
Żabiński Dawid
(1)
Żukowska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Rodzice
(3)
0-5 lat
(2)
Przedszkola
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Logopedzi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Polska
(3733)
Powieść polska
(3633)
Język polski
(2430)
Podręczniki akademickie
(2270)
Literatura polska
(2021)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(-)
Matematyka
(1871)
Poezja polska
(1838)
Dziecko
(1340)
Pamiętniki polskie
(1225)
Język niemiecki
(1172)
Język angielski
(1134)
Fizyka
(1084)
Wydawnictwa popularne
(1068)
Historia
(1019)
Opowiadanie polskie
(1011)
Kobieta
(970)
Nauczanie początkowe
(953)
Pisarze polscy
(950)
Szkolnictwo
(921)
Podręczniki
(907)
Wychowanie
(907)
Wychowanie w rodzinie
(892)
Wojsko
(873)
Literatura
(863)
Pedagogika
(861)
Filozofia
(847)
Rodzina
(833)
Powieść amerykańska
(812)
Publicystyka polska
(750)
Wojna 1939-1945 r.
(733)
II wojna światowa (1939-1945)
(731)
Biografie
(722)
Sztuka
(711)
Język rosyjski
(708)
Powieść angielska
(704)
Relacje międzyludzkie
(700)
Chemia
(698)
Młodzież
(686)
Nauczyciele
(680)
Miłość
(662)
Wychowanie przedszkolne
(651)
Przedsiębiorstwo
(639)
Biologia
(634)
Nauczanie
(612)
Psychologia
(595)
Technika
(541)
Muzyka
(530)
Kultura
(521)
Uczniowie
(519)
Literatura młodzieżowa polska
(518)
Powieść francuska
(504)
Dramat polski
(490)
Zarządzanie
(485)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(466)
Geografia
(464)
Psychoterapia
(421)
Polityka międzynarodowa
(416)
Oświata
(413)
Powieść rosyjska
(411)
Marksizm
(405)
Warszawa
(402)
Praca
(400)
Antologie
(380)
Żydzi
(378)
Życie codzienne
(377)
Rośliny
(372)
Prawo
(370)
Polacy za granicą
(364)
Nauka
(351)
Przyjaźń
(348)
Matura
(344)
Przyroda
(341)
Unia Europejska
(340)
Socjologia
(339)
Zwierzęta
(335)
Powieść niemiecka
(333)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(332)
Materiały pomocnicze dla szkół
(329)
Poradniki dla nauczycieli
(324)
Osobowość
(322)
Rolnictwo
(311)
Metody nauczania
(305)
Polityka
(305)
Encyklopedie
(300)
Etyka
(299)
Materiały konferencyjne
(297)
Psychologia społeczna
(291)
Uczenie się
(291)
Dzieci
(290)
Podręczniki dla szkół ponadgimnazjalnych
(290)
Tematy i motywy
(287)
Język francuski
(285)
PZPR
(284)
Politycy
(279)
Film
(275)
Komputery
(275)
Teatr polski
(272)
Uczucia
(272)
Władcy
(270)
Środowisko człowieka
(266)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Karty pracy ucznia
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Językoznawstwo
(2)
Psychologia
(2)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 431-484.
Książka jest wynikiem współpracy różnych specjalistów: głównie logopedów, ale także psychologów, pedagogów specjalnych i lekarzy. Są oni nie tylko badaczami zaburzenia ze spektrum autyzmu, ale także praktykami (diagnostami i terapeutami), którzy na co dzień pracują z dziećmi z zaburzeniami o różnym patomechanizmie. W publikacji opisano dostępne na polskim rynku narzędzia (w tym również autorskie), które można wykorzystywać podczas diagnozowania logopedycznego. [z recenzji prof. dr hab. Ewy Pisuli]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24596 (1 egz.)
filia Wieluń
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 431-484.
Książka jest wynikiem współpracy różnych specjalistów: głównie logopedów, ale także psychologów, pedagogów specjalnych i lekarzy. Są oni nie tylko badaczami zaburzenia ze spektrum autyzmu, ale także praktykami (diagnostami i terapeutami), którzy na co dzień pracują z dziećmi z zaburzeniami o różnym patomechanizmie. W publikacji opisano dostępne na polskim rynku narzędzia (w tym również autorskie), które można wykorzystywać podczas diagnozowania logopedycznego. [z recenzji prof. dr hab. Ewy Pisuli]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Brak informacji o dostępności: sygn. 127159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Opis według teki.
Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia bibl. Sieradz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126995-Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
AAC dla każdego : poradnik dla rodziców i terapeutów / Magdalena Nosko-Goszczycka. - [Wydanie 1., dodruk]. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2021. - 151 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 119-122.
Książka AAC dla każdego to zajmujące wprowadzenie w tematykę wspomagających i alternatywnych metod komunikacji. Autorka ukazuje podstawowe strategie komunikacyjne. Dzielenie się własną praktyką czyni z niej propagatorkę wiedzy o komunikacji wspomagającej i pobudza do działania. […] Dzięki temu, że w tak szczery i śmiały sposób popularyzuje komunikację wspomagającą, materiał jest przystępny dla wszystkich - zarówno specjalistów, jak i rodziców. [dr Magdalena Grycman]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23131 (1 egz.)
filia Zduńska Wola
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 123495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 271-284.
Dla pracowników naukowych i studentów zainteresowanych komunikacją językową, jej uwarunkowaniami i zaburzeniami, a także zajmujących się problematyką autyzmu, pedagogów specjalnych, logopedów oraz rodziców i opiekunów dzieci z autyzmem.
Książka zawiera opisy i analizę zachowań komunikacyjnych dzieci z autyzmem dziecięcym, ukazuje wpływ zaburzeń w obrębie kompetencji komunikacyjnej na realizację funkcji komunikacyjnej wypowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Zduńska Wola
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miś i szal : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się / Katarzyna Sadowska ; [ilustracje Beata Żukowska]. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019. - Teka (broszura: 8, [1] strona, skoroszyt: 23, [1] strona, [3] karty tablic luzem) : ilustracje ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Opis według teki.
Publikacja stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. [...] Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. [od Autora]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia bibl. Sieradz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126996-Czyt. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej