Szymankiewicz Elżbieta
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
filia Poddębice
(2)
filia Wieruszów
(2)
filia Pajęczno
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Szymankiewicz Elżbieta
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(359)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(320)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(312)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(297)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(293)
Prus Bolesław (1847-1912)
(268)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(204)
Shakespeare William (1564-1616)
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Cyrański Czesław
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(190)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(183)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(181)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(171)
Faliszewska Jolanta
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(158)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(148)
Popławska Anna (filolog)
(143)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(129)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(128)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(125)
Lem Stanisław (1921-2006)
(124)
Tuwim Julian (1894-1953)
(122)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(118)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(118)
Parandowski Jan (1895-1978)
(118)
Conrad Joseph (1857-1924)
(114)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(112)
Rzehak Wojciech (1967- )
(112)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(110)
Staff Leopold (1878-1957)
(110)
Szkutnik Leon Leszek (1932- )
(109)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(107)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Hertz Paweł (1918-2001)
(104)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(104)
Tołstoj Lew (1828-1910)
(104)
Bratny Roman (1921-2017)
(102)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(101)
Włodarczyk Barbara
(101)
Christie Agatha (1890-1976)
(100)
Kydryński Juliusz (1921-1994)
(100)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(96)
Jasienica Paweł (1909-1970)
(95)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(95)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(95)
Dostojewski Fiodor (1821-1881)
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Jastrun Mieczysław (1903-1983)
(89)
Steel Danielle (1947- )
(89)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(88)
Polańczyk Danuta
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(86)
Nałkowska Zofia (1884-1954)
(86)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(84)
Kotarbiński Tadeusz (1886-1981)
(82)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(82)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(82)
Orlewiczowa Irena (?-2002)
(81)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(81)
Hemingway Ernest (1899-1961)
(80)
Krawczuk Aleksander (1922-1923)
(80)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(5)
Język polski
(5)
Słuch
(4)
Dziecko
(3)
Fonetyka
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Percepcja słuchowa
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(3)
Broszura
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Niniejsza publikacja składa się z zeszytu ćwiczeń przeznaczonego dla nauczyciela oraz książki dla ucznia dostępnej w sprzedaży jako osobna pozycja. Zawiera ćwiczenia stymulujące rozwój percepcji słuchowej i funkcji językowych. Wykonując zadania, uczeń pracuje na słowach lub pseudosłowach oraz ćwiczy pamięć słuchową. Wiele ćwiczeń wykonuje tylko ustnie. Część poleceń kojarzy się ze znanymi zabawami, np. gra memory, łączenie kropek tworzących rysunek. W ostatnim rozdziale znajdują się opisy zabaw grupowych. Zadaniem dziecka jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne, powinien je najpierw zapisać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Poddębice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37813 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Pajęczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22294 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zeszyt ćwiczeń dla ucznia zawiera materiał z zadaniami. Informacje i wskazówki, jak je wykonać, znajdują się w książce dla nauczyciela. Ćwiczenia stymulują rozwój percepcji słuchowej i funkcji językowych. Przeznaczone są dla uczniów, którzy potrafią podzielić wyraz na sylaby i głoski. W pierwszej części uczeń pracuje na słowach, bawi się nimi. W drugiej – wysłuchuje i wykonuje polecenia. Część trzecia ma stymulować pamięć słuchową. W czwartej zgromadzono najtrudniejszy materiał obejmujący wyrazy bez znaczenia. W części piątej opisano kilkanaście zabaw (najczęściej grupowych), które stymulują rozwój między innymi percepcji i pamięci słuchowej oraz rozwój językowy. Zadaniem ucznia jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne dla dziecka, powinno je ono najpierw zapisać. Należy jednak robić to jak najrzadziej. Wyrazy, które podaje się parami, należy pisać jeden pod drugim, nie obok siebie. Tam, gdzie trzeba dokonywać analizy lub syntezy sylabowej, można pomagać dziecku, wyklaskując sylaby. Inne podpowiedzi dotyczące konkretnych ćwiczeń znajdują się nad nimi w szarych ramkach. Ćwiczenia, które uczeń powinien wykonać w zeszycie, wykorzystując zawarte tam diagramy, tabele, rysunki, teksty itp., są oznakowane symbolem książki. Inne zadania należy wykonywać ustnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Poddębice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37814 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22909 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Pajęczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22295 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej