Leśniewska Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
Artykuły z czasopism
(15)
Forma i typ
Książki
(13)
Artykuły
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
nieokreślona
(9)
Autor
Trojan Elżbieta
(247)
Konarska Teresa
(195)
Stróżyński Klemens
(158)
Jachimczak Barbara Wanda
(148)
Kowolik Piotr
(123)
Leśniewska Katarzyna
(-)
Elsner Danuta
(122)
Rechnio-Kołodziej Beata
(122)
Hoffmann Joanna
(121)
Rechnio Beata
(109)
Skrzyński Dariusz
(107)
Dziamska Dorota
(103)
Sawiński Julian Piotr (1951- )
(97)
Bukowińska Agnieszka
(93)
Malczewski Artur
(92)
Kożuchowska Maria
(88)
Zajkowska Joanna
(87)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(86)
Bula Danuta
(84)
Denek Kazimierz
(83)
Hołdys Andrzej
(83)
Jakubowska Alina
(83)
Szefler Elżbieta
(83)
Niemierko Bolesław (1935- )
(80)
Nowel Ewa
(77)
Engler Maria
(76)
Kordziński Jarosław
(76)
Nosowska Dorota
(76)
Jastrzębska Lidia
(75)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(75)
Raczkowska Jadwiga
(74)
Pokrzycka Lidia
(70)
Dworniczak Mirosław (1956- )
(67)
Goetz Magdalena
(66)
Van Laere Karolina (1978- )
(66)
Winczewski Piotr
(65)
Bortnowski Stanisław (1935-2014)
(64)
Dzierzgowska Irena
(63)
Pawłowska Sylwia
(63)
Kwiatkowska Katarzyna
(60)
Tyl Marzena
(59)
Gromelska Agnieszka
(58)
Stempień-Sałek Marzena
(58)
Kaczmarek Mirosław
(57)
Cyran Maria
(56)
Fazlagić Jan
(54)
Rękawek Anna
(54)
Szymczak Emilia
(54)
Kawula Stanisław
(53)
Krasówka Beata
(53)
Piechota Feliksa
(53)
Skrobisz Joanna
(53)
Droga Katarzyna
(51)
Kozłowska Beata
(51)
Więckowski Ryszard
(51)
Woynarowska Barbara
(51)
Garstka Tomasz
(50)
Nowak Małgorzata
(50)
Stańczyk Małgorzata
(50)
Śliwa Weronika
(50)
Kuszak Kinga
(49)
Piasta-Siechowicz Joanna
(49)
Prajsner Mira
(49)
Bilska Grażyna
(48)
Kazimierowicz Marek
(48)
Rusaczyk Janusz
(48)
Wróblewski Andrzej Kajetan (1933- )
(48)
Kaleta Włodzimierz
(47)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(47)
Paszkiewicz Aneta
(47)
Sikorski Wiesław
(47)
Borodzicz Wirginia
(46)
Grygier Urszula
(46)
Majkusiak Danuta
(46)
Witek Janina
(46)
Zajdel Krzysztof
(46)
Łuba Małgorzata
(46)
Łyszczarz Michał
(46)
Bielski Janusz
(44)
Buchcic Elżbieta
(44)
Nadolski Kamil
(44)
Prędka-Pawlun Ewelina
(44)
Golat Rafał
(43)
Marek Elżbieta
(43)
Urbanek Bogdan (1946- )
(43)
Klukowski Bogdan
(42)
Wrona Jerzy
(42)
Kamień Dorota
(41)
Simonjetz Monika
(41)
Wójcicka Elżbieta
(41)
Baj-Lieder Marta
(40)
Bartoszewski Władysław (1922-2015)
(40)
Berg Przemysław (1955- )
(40)
Figiel Martyna
(40)
Jedynak Paweł (biolog)
(40)
Klaś-Pupar Kinga
(40)
Komorowska Marta
(40)
Nowak Katarzyna
(40)
Pawelski Leszek
(40)
Brańska Ewa
(39)
Czerwińska Kornelia
(39)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Szkolnictwo
(3)
Rodzice
(2)
Uczniowie
(2)
Cudzoziemcy
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wielokulturowość
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(2)
Gatunek
Artykuł (w czasop.)
(9)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Odpowiedzialność szkoły za rozwój uczniów / Jarosław Kordziński, Katarzyna Leśniewska. W: Wychowanie na co Dzień. 1230-7785. 2014, nr 4, wkł. s.IV-V. - 2014.
Dokument nadrzędny: Wychowanie na co Dzień.
Wkładka Metodyczna.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe zasady udzielania pomocy uczniom / Katarzyna Leśniewska. // Dyrektor Szkoły. - 2013, nr 8, s.26-31.
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca z rodzicami / Katarzyna Leśniewska. // Dyrektor Szkoły. - 2014, nr 4 (244), s. 77-80.
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Niezbędnik Dyrektora - Edukacja włączająca
Aby możliwa była włączająca praca z rodzicami najistotniejsze wydają się trzy elementy: znajomość przepisów oświatowych i praw przynależnych rodzicom, rozumienie procesow zachodzących w rodzinie, w ktorej pojawia się dziecko z trudnościami, oraz autorefleksja nauczycieli i specjalistów wchodzących w kontakt z rodziną. Te elementy to solidna baza, na ktorej można budować autentyczną współpracę.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Recenzja / rec. Katarzyna Leśniewska. // Wychowanie na co Dzień. - 1999, nr 4/5, s.40-41.
Dokument nadrzędny: Wychowanie na co Dzień.
rec.Dziecko w autoportrecie z zamalowaną twarzą. Psychiczne mechanizmy zaburzeń rozwoju tożsamości dziecka głuchego i dziecka z opóźnionionym rozwojem mowy/Maria Zalewska. - Wwa:Jacek Santorski&CO,1998
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rodziców / Katarzyna Leśniewska. // Dyrektor Szkoły. - 2014, nr 4 (244), s. 74-76.
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Niezbędnik Dyrektora - Edukacja włączająca
Szkola prowadząca edukację włączającą to szkoła otwarta an rodziców. Oznacza to, że zasady funkcjonowania szkoły są transparentne, a rodzice stają się partnerami współdecydującymi o sprawach dziecka i szkoły. Szkola włączająca koncentruje się na rozumieniu procesów zachodzących w relacjach rodzice - nauczyciele, rodzice - dzieco, dziecko - nauczyciele, analizuje je, a nie poddaje osądowi czy ocenie.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (WWRD) jest bezpłatną kompleksową formą pomocy udzialnej w ramach systemu edukacji, skierowaną do najmłodszych dzieci z niepełnosprawnością. Można objąć nim dziecko
od momentu wykrycia niepełnosprawności do chwili rozpoczęcia przez nie nauki w szkole. Zasady organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dziecka uległy 29.10.2013 r. pewnym zmianom na mocy nowego rozporządzenia.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Włączanie wyzwaniem dla szkoły / Katarzyna Leśniewska. // Dyrektor Szkoły. - 2014, nr 4 (244), s. 70-73.
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Niesbędnik Dyrektora - Edukacja włączająca
Wprowadzenie edukacji włączającej - w perspektywie krótkoterminowej - wyjściem na przeciw wszystkim uczniom poprzez dostosowanie szkoły do ich zróżnicowanych potrzeb i możliwości, nastawieniem na dostrzeganie i wspieranie potencjału ludzkiego każdego z nich, otwartością na przekraczenie stereotypowego postrzegania ucziow i ciągłym doskonaleniem, zaś w perspektywie długoterminowej - budowaniem tolerancyjnego społeczeństwa i spójności spolecznej.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dokument nadrzędny: Meritum.
Załóżmy, że nauczyciel obserwuje ucznia, który podczas lekcji, a także w rozmowach z rówieśnikami za każdym razem próbuje przekierować tok rozmowy na swoje zinteresowania. Wywołuje to rozbawienie, a momentami irytacje rówieśników a niekiedy również nauczyciela). Uczeń stopniowo staje się obiektem żartów i odrzucenia przez kolegów. Jeśli w takiej sytuacji nauczyciel zdefiniuje problem, wychodząc od pierwszej definicji - jako brak umiejętnościspołecznej- to właściwie nie jest w stanie określić, co może zrobić, aby wpłynąć na popra jakości relacji między obserwowanym uczniem i rówieśnikami (nie jest w stanie wyznaczyć celu ani określić działań, jakie należałoby podjąć). Natomiast jeśli spojrzy się na problem z perspektywy poszczególnych umiejętności, wówczas może pokusić
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej