Gut Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
filia Wieruszów
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Gut Magdalena
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(359)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(320)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(312)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(297)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(293)
Prus Bolesław (1847-1912)
(268)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Shakespeare William (1564-1616)
(204)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Cyrański Czesław
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(190)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(183)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(181)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(171)
Faliszewska Jolanta
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(158)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(148)
Popławska Anna (filolog)
(143)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(129)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(128)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(125)
Lem Stanisław (1921-2006)
(124)
Tuwim Julian (1894-1953)
(122)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(118)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(118)
Parandowski Jan (1895-1978)
(118)
Conrad Joseph (1857-1924)
(114)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(112)
Rzehak Wojciech (1967- )
(112)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(110)
Staff Leopold (1878-1957)
(110)
Szkutnik Leon Leszek (1932- )
(109)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(107)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Hertz Paweł (1918-2001)
(104)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(104)
Tołstoj Lew (1828-1910)
(104)
Bratny Roman (1921-2017)
(102)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(101)
Włodarczyk Barbara
(101)
Christie Agatha (1890-1976)
(100)
Kydryński Juliusz (1921-1994)
(100)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(96)
Jasienica Paweł (1909-1970)
(95)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(95)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(95)
Dostojewski Fiodor (1821-1881)
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Jastrun Mieczysław (1903-1983)
(89)
Steel Danielle (1947- )
(89)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(88)
Polańczyk Danuta
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(86)
Nałkowska Zofia (1884-1954)
(86)
Wyka Kazimierz (1910-1975)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(84)
Kotarbiński Tadeusz (1886-1981)
(82)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(82)
Stawar Andrzej (1900-1961)
(82)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(82)
Orlewiczowa Irena (?-2002)
(81)
Hemingway Ernest (1899-1961)
(80)
Krawczuk Aleksander (1922-1923)
(80)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Gatunek
Poradnik dla nauczycieli
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Kłopoty Tymona to publikacja skierowana zarówno do rodziców, jak i nauczycieli oraz terapeutów pracujących z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Może być również wykorzystana na zajęciach z dziećmi prawidłowo rozwijającymi się (np. na lekcji o prawidłowym zachowaniu). Ma pomóc w dostrzeganiu błędów i wzbudzić refleksję, jak powinno się zachowywać, by ich uniknąć. Historyjki można podzielić na trzy kategorie – dom, szkołę i miasto. W każdej części znajduje się siedem opowiadań, w których tytułowy Tymon popełnił błąd mający swoje konsekwencje w reakcji otoczenia. Zadaniem osoby zapoznającej się z tekstem jest odpowiedzenie na dwa rodzaje pytań:1) sprawdzających zrozumienie tekstu i 2) sprawdzających zrozumienie sytuacji. Pytania z pierwszej grupy mają na celu sprawdzenie, czy uczeń zapoznał się z treścią historii. Następnie dzieci odpowiadają na pytanie, jak Tymon mógł postąpić, by uniknąć kłopotów. Na koniec zapoznają się z przykładowym rozwiązaniem i porównują je ze swoją odpowiedzią. (https://harmonia.edu.pl/pl/p/KLOPOTY-TYMONA/1235)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 24426 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej