Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
bibl. Sieradz
(3)
filia Wieluń
(1)
Autor
Chojak Małgorzata
(1)
Kaczmarzyk Marek (1968- )
(1)
Konieczny Jolanta (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Neuroedukacja
(3)
Mózg
(2)
Uczenie się
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Memetyka
(1)
Nauczanie
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Biologia
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [211]-226.
W natłoku coraz to nowszych, "atrakcyjniejszych" metod uczenia się gwarantujących sukces edukacyjny warto dostrzec, że podstawą każdej działalności człowieka jest prawidłowe funkcjonowanie jego organizmu jako całości. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na edukację, w szczególności uczniów doświadczających niepowodzeń szkolnych na I etapie nauczania, z perspektywy możliwości, jaką oferuje neuroedukacja. Wiedza płynąca z badań nad ludzkim mózgiem może być podstawą do modyfikowania działalności edukacyjnej nauczycieli, ale również samych uczniów. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Brak informacji o dostępności: sygn. 127119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuropedagogika : fakty i mity / Małgorzata Chojak. - Warszawa : Difin, 2019. - 156 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks ISBN : 978-83-8085-855-8
Bibliografia, netografia przy rozdziałach i na stronach 148-151.
Neuropedagogika, neuroedukacja i neurodydaktyka... to przede wszystkim książka napisana przez pedagoga dla pedagogów. Stanowi próbę usystematyzowania wiedzy, obejmującej implikacje wyników badań nad mózgiem w działalności nauczyciela. Każdy z rozdziałów zawiera zarówno praktyczne wskazówki, jak i ich teoretyczne uzasadnienia, oparte na wynikach najnowszych badań z zakresu neurobiologii. Autorka odnosi się do popularnych w przedszkolach czy szkołach teorii, wskazując czy należy je rozumieć jako neuromity czy neurofakty. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125762 (1 egz.)
filia Wieluń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124093 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej