Sortowanie
Źródło opisu
Artykuły z czasopism
(15)
Forma i typ
Książki
(9)
Artykuły
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Dostępność
nieokreślona
(8)
Autor
Szczepkowska Katarzyna
(15)
Pomiatowska Małgorzata
(5)
Tołwińska-Królikowska Elżbieta
(2)
Leśniewska Katarzyna
(1)
Pominowska Małgorzata
(1)
Szymczyk Anna
(1)
Zawadowska Janina (1936-2010)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Dyrektorzy szkół
(3)
Uczniowie
(3)
Szkolnictwo
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Oceny szkolne
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo
(1)
Przedszkola
(1)
Wycieczki szkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Artykuł (w czasop.)
(7)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(5)
Artykuł problemowy
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Sprawozdania z konferencji
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dokument nadrzędny: Meritum.
Załóżmy, że nauczyciel obserwuje ucznia, który podczas lekcji, a także w rozmowach z rówieśnikami za każdym razem próbuje przekierować tok rozmowy na swoje zinteresowania. Wywołuje to rozbawienie, a momentami irytacje rówieśników a niekiedy również nauczyciela). Uczeń stopniowo staje się obiektem żartów i odrzucenia przez kolegów. Jeśli w takiej sytuacji nauczyciel zdefiniuje problem, wychodząc od pierwszej definicji - jako brak umiejętnościspołecznej- to właściwie nie jest w stanie określić, co może zrobić, aby wpłynąć na popra jakości relacji między obserwowanym uczniem i rówieśnikami (nie jest w stanie wyznaczyć celu ani określić działań, jakie należałoby podjąć). Natomiast jeśli spojrzy się na problem z perspektywy poszczególnych umiejętności, wówczas może pokusić
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
O IV Europejskiej Konferencji Dyrektorów Przedszkoli / Katarzyna Szczepkowska. W: Dyrektor Szkoły. 1230-9508. 2010, nr 4, s. 38,40-41. - 2010.
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Konferencja "Reforma w przedszkolu - programy, diagnoza, nadzór" w Warszawie.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ocenianie a dostosowanie wymagań edukacyjnych / Katarzyna Szczepkowska. W: Dyrektor Szkoły. 2014, nr 5 (245), s. 50-54. - 2014.
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Włączenie oceniania w system dostosowań edukacyjnych dla uczniów może być wyzwaniem dla dyrektora i nauczycieli. W artykule przedstawiam kilka pomysłów, jak uczynić to działanie bardziej efektywnym. Zwracam uwagę na zagadnienia ważne przy obserwacji zajęć, zatwierdzaniu programów, prowadzeniu rad pedagogicznych, tworzeniu warunków organizacyjnych w szkole czy przy analizie zapisow statutu i oceniania szkolnego.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pierwsze kroki w nowej szkole / Katarzyna Szczepkowska. // Dyrektor Szkoły. - 1230-9508. - 2014, nr 9 (249), s. 72-74.
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zalety wycieczki przedmiotowej / Katarzyna Szczepkowska. W: Dyrektor Szkoły. 1230-9508. 2015, nr 10, s. 58-60. - 2015.
Dokument nadrzędny: Dyrektor Szkoły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej