Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
bibl. Sieradz
(2)
filia Łask
(1)
filia Zduńska Wola
(1)
Autor
Dzierzgowska Irena (1946-2009)
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Sagor Richard
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Praca zespołowa
(3)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczyciele
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Gatunek
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118962 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody pracy z grupą / Irena Dzierzgowska. - Warszawa : Raabe, copyright 2004. - 35 stron ; 30 cm.
(Zajrzyj i Znajdź)
Indeks ISBN : 83-89504-10-3
Bibliografia strona 35.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 97-100.
Książka wpisuje się w nurt współczesnych koncepcji metodycznych w zakresie rozwijania umiejętności psychospołecznych dzieci i młodzieży. Umiejętności te wydają się być szczególnie istotne w świecie zdominowanym przez przemoc, świecie, w którym zatracane są prawidłowe relacje interpersonalne. Dlatego warto już od najmłodszych lat wyposażać w nie dzieci oraz wzmacniać w nich poczucie własnej wartości. W odpowiedzi na ten postulat, powstała niniejsza książka, której głównym celem jest prezentacja programu zajęć z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, umożliwiającego rozwijanie ich poczucia własnej wartości. Książka składa się z trzech części. W pierwszej z nich przedstawiono zagadnienie poczucia własnej wartości, odwołując się w znacznej mierze do teorii N. Brandena. W przystępny sposób omówiono czynniki mające wpływ na budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby oraz opisano zachowania osób o prawidłowym i niewłaściwym poczuciu własnej wartości. W części drugiej Autorki zapoznają czytelnika z warsztatem metodycznym nauczyciela-wychowawcy, prezentując etapy, strategie i zasady pracy z grupą a także zagadnienia dotyczące ewaluacji programów profilaktyczno-wychowawczych. Najbardziej znacząca dla praktyki pedagogicznej jest trzecia część książki, w której przedstawiono autorski program rozwijania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Część praktyczna stanowi ponad 48 stron opracowania. ROZDZIAŁ TRZECI ZAWIERA 17 SCENARIUSZY ZAPLANOWANYCH NA JEDNĄ LUB DWIE JEDNOSTKI LEKCYJNE W ZALEŻNOŚCI OD TEMATU ORAZ KILKANAŚCIE PROPOZYCJI NA DODATKOWE ĆWICZENIA DO WYKORZYSTANIA W TRAKCIE REALIZACJI PROGRAMU.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
filia Łask
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32340 (1 egz.)
filia Zduńska Wola
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45299 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej