Sorting
Source
Księgozbiór
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
unavailable
(1)
Branch
bibl. Sieradz
(1)
filia Poddębice
(1)
filia Wieruszów
(1)
filia Zduńska Wola
(1)
Author
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Deman Isabelle
(1)
Porter Joseph
(1)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Autyzm
(2)
Afazja
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Giełkot
(1)
Jąkanie
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Mowa niewyraźna
(1)
Mutyzm
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niepełnosprawni fizycznie
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zgryz
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć dla przedszkola
(1)
Scenariusz zajęć do nauczania początkowego
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
3 results Filter
Book
Audiobook
CD
In basket
Bibliografia strona 359.
Książka Josepha Portera, pedagoga specjalnego, stanowi narzędzie pracy, dzięki któremu nauka czytania ze zrozumieniem staje się łatwiejsza zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Autor opracował dziewięćdziesiąt, podzielonych na dziewięć poziomów, niezwykłych lekcji o zwierzętach i aż osiemnaście arkuszy pracy. Arkusze występują w czterech wariantach, a każdemu z nich towarzyszy scenariusz zajęć. Na poszczególnych poziomach znajdują się po dwa ćwiczenia budowania zdań, które służą rozwijaniu umiejętności obserwacyjnych oraz pomagają przekładać je na język mówiony i pisany. Oprócz gotowych scenariuszy lekcji w każdej jednostce tematycznej przedstawiono liczne propozycje ćwiczeń dodatkowych wzbogacających zajęcia o projekty plastyczne, muzykę, literaturę i filmy. Autor przekazał również cenne rady dotyczące zorganizowania sali lekcyjnej w taki sposób, aby panowała w niej atmosfera wspierająca efektywne nauczanie. Załączona do książki płyta CD zawiera wszystkie arkusze pracy, scenariusze lekcji, pomoce wizualne i formularze oceny w wersji do druku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Poddębice
All copies are currently on loan: sygn. 37347 (1 egz.)
Book
In basket
100 pomysłów, jak pomóc uczniom z trudnościami / Isabelle Deman. - Gdańsk : Harmonia Uniwersalis, 2020. - 271 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 269-271.
Niniejszy poradnik stanowi wygodny zbiór prostych wskazówek, jak rozpoznać trudności uczniów, oraz praktycznych pomysłów, jak ułatwić proces nauczania. Książka, zawierająca wiele ćwiczeń gotowych do wykorzystania, przyda się zarówno nauczycielom, jak i rodzicom dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej lub przedszkola. [z okładki]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
bibl. Sieradz
There are copies available to loan: sygn. 126342 (1 egz.)
filia Zduńska Wola
There are copies available to loan: sygn. 48383, 46909 (2 egz.)
Book
In basket
Patologia mowy / redakcja naukowa Zbigniew Tarkowski. - Gdańsk : Harmonia Uniwersalis, 2017. - 477, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Monografia jest adresowana do logopedów, psychologów i lekarzy.
Pierwsza polska monografia dotycząca patologii mowy - dyscypliny naukowej i praktycznej zajmującej się osobami z zaburzeniami mowy w różnym wieku. Publikacja pod redakcją naukową prof. Zbigniewa Tarkowskiego składa się z czterech części, poświęconych odpowiednio: afazjologii, balbutologii, logopatologii oraz terapii. Została napisana przez interdyscyplinarny zespół składający się z lekarzy, lingwistów, patologów mowy, psychologów i socjologów. Większość z nich prezentuje podejście systemowe do osób z zaburzeniami mowy, szczególnie widoczne w zakresie diagnozy i terapii. Autorzy podejmują kontrowersyjne tematy (w tym np. leczenie niemedyczne) w stylu skłaniającym do dyskusji. Monografia jest adresowana do logopedów, psychologów i lekarzy oraz do tych Czytelników, którzy są zainteresowani problemami osób z zaburzeniami mowy, stanowiących najliczniejszą populację jednostek dysfunkcyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Wieruszów
There are copies available to loan: sygn. 24643 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again