135830
Book
In basket
Prezentowany poradnik zakupowy jest adresowany do praktyków. Główną grupą docelową są osoby, które negocjują lub są na początkowym etapie negocjacji zakupów w swojej firmie. Wartościowe materiały powinni w nim znaleźć również menedżerowie zakupów oraz studenci. Liczymy, że poradnik stanie się inspiracją dla praktyków i świata akademickiego. "Bardzo dobry poradnik zakupowy, który powinien znaleźć się w biblioteczce zarówno nowo upieczonych jak i dla doświadczonych Zakupowców. Przystępnie, ale zarazem bardzo rzetelnie opisane podejście do procesu zakupowego oraz do budowania relacji z partnerami biznesowymi i dostawcami. Polecam." Aleksandra Antoniuk, Dyrektor Zakupów Orange Polska "Wartościowa publikacja dla menadżerów zarządzających działami zakupów, przedstawiająca na bazie doświadczeń zawodowych autorów, jak skutecznie tworzyć, zarządzać i kontrolować obszar zakupowy. Przykłady działań optymalizacyjnych zaprezentowanych w poradniku pokazują krok po kroku jak przeprowadzać zmiany w obszarze zakupów i jakich błędów należy unikać. Jednocześnie stanowi kompendium wiedzy dla kadry zarządzającej wskazując jak ważną rolę w organizacji pełni i jak duże możliwości optymalizacji kosztowej niesie ze sobą efektywnie zarządzany obszar zakupów." Michał Berg, Dyrektor Logistyki i Zakupów, Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. "Poradnik zakupowy znakomicie przedstawia różnorodność procesów zakupowych w firmie. Pokazuje, jak istotny może być wpływ Zakupów na wyniki finansowe organizacji, jeżeli oprócz roli operacyjnej, pełnią również rolę taktyczną i strategiczną. Książka jest pomocna w uporządkowaniu wiedzy o zakupach, przedstawia konkretne rozwiązania i przykłady dobrych praktyk, jest źródłem inspiracji dla kadry zarządzającej." Beata Oleszek, Dyrektor Zakupów Arvato Services Polska "Obowiązkowa pozycja dla menadżerów i specjalistów ds. zakupów. Przedstawia nie tylko podejście teoretyczne, ale również praktyczne spojrzenie na ogniwo łańcucha dostaw, jakim są zakupy. Forma poradnika sprawia, że jest on przystępną i ciekawą pozycją zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych kupców, którzy chcieliby udoskonalić swoje działania." Krystian Kryskowiak, Supply Chain Director, MARMITE S.A. "»Klucz do zakupów w firmie« jest kolejnym po poradniku »Zarządzanie zakupami« świetnym materiałem dla kupców, ale też i dla menedżerów, którzy szukają najlepszego modelu zakupów w firmie i właściwej strategii zakupowej. Przedstawia przekrojową wiedzę przez różne procesy zakupowe sięgając aż po kreowanie kultury i dobre zwyczaje kupieckie. I jeszcze jeden ważny szczegół. Edycję wzbogacają trafne przykłady." Wojciech Gutowski, Dyrektor Logistyki, Belma Accessories Systems Sp. z o.o. "Niniejszy poradnik pomoże czytelnikowi zrozumieć reguły budowania podstawowych procesów zakupowych. Wskazuje jak wprowadzać transparentność i efektywność organizacyjną w Zakupach. Jest punktem wyjścia do rozpoczęcia rozmowy o wartości. O tym jak tworzyć partnerstwa biznesowe i generować innowacyjne rozwiązania chcielibyśmy usłyszeć od wydawców w kolejnej, trzeciej edycji Poradnika." Mariusz Gerałtowski, Prezes Zarządu PSML "Opiniowany poradnik napisany jest w formie debaty poruszającej istotne zagadnienia dotyczące praktyki zakupów. Stanowi oryginalną i interesującą pozycję literatury na rynku wydawniczym, gdyż porusza tematy bardzo rzadko opisywane we współczesnych opracowaniach dotyczących logistyki zaopatrzenia lub organizacji zakupów." prof. nadzw. dr hab. inż. Magdalena K. Wyrwicka
Availability:
filia Wieluń
There are copies available to loan: sygn. 37265 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again