135837
Status dostępności:
filia Zduńska Wola
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45351 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Aneksy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [113]-114.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Niniejsza publikacja zawiera wskazówki dla terapeutów, nauczycieli, pedagogów i rodziców wspierających dziecko z ADHD i ADD. Autorka omawia przyczyny trudności w nauce, ADHD, zastosowanie rysunku w psychoterapii (metoda Florence Goodenough, test rysunkowy Goodenough-Harrisa), terapię kolorami, aromaterapię, metodę niedokończonych zdań, program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, kinezjologię edukacyjną (ćwiczenia, narzędzia, scenariusz zajęć terapeutycznych dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową oraz z trudnościami w uczeniu się) oraz rodzaje terapii i ich zakres znaczeniowy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej