135837
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach. [z okładki]
Status dostępności:
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125011 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Netografia na stronie 141.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej