135837
Książka
W koszyku
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2001. - XII, 348 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Academia Oeconomica)
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks ISBN
83-7110-780-3
Podręcznik obejmuje całokształt problematyki, bazując na najnowszej literaturze światowej z dziedziny marketingu. Ukazuje związki i zależności, jakie zachodzą między dotychczasowym dorobkiem marketingu i dziedzin pokrewnych a teorią marketingu relacji. Prezentuje modele marketingu relacji, wyniki badań przeprowadzonych przez znaczące ośrodki naukowo-badawcze. [z okładki]
Status dostępności:
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125987 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 333-342. - Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej